karperisi bebeklerimveben_ 25+4 üz bugün gerçekten çok az hareket etti.. acaba bu haftalarda durgunlaşıyorlar mı ya endişelendim bende
Bal_1604 bebeklerimveben_ bu haftalarda normal diyorlar düzenli olarak hareket etmez diyorlar bende 25+5im dün daha az hareket ediyordu bugün daha iyi dinlenin bol bol solunuza yatın o şekilde daha çok hareketleniyor