Bunu yazmak için birkaç gün beklemek ve tecrübesini sizinle paylaşmak istedim.
Herkesin bildiği sizinde olduğu gibi lohusalik benimde merak ettiğim bir durumdu..
Acaba nasıl geçiyor, bebeğe alışma durumu, psikolojik etkiler, kanama durumu, rahat miyiz değil miyiz vb durumlar…
Aslında lohusalik kendi edindiğim tecrübelerle çok zor bir zaman durumu değil aksine çok güzel bir şey. İnsan bebeğiyle tam temas kurduğu, anne bebek için en güzel zaman dilimi diyebilirim. Eğer yanınızda anlayışlı insanlar varsa tam anlamıyla tatil gibi bir dönem. Bol bol dinlenme bebekle en güzel vakit geçirilen zamanlar bana göre..
Sürekli onunla ilgilenip ten tene temas halinde olmak, ilgilenmek…
Bazı kişilerin kötü geçiyor diye cok duyardım. Nedenini bilmiyorum ama kendimce hersey psikolojik..
Her zaman pozitif olunursa gerçekten hepsi çok güzel geçiyor. Düşünün yani kaynanam geldi evin yerini yurdunu değiştirdi resmen ve eski adetleri uygulamaları ama umrumda olmadı. Geceleri de gayet rahat geçiyor, benle kızçem karanlıkta uyumaya bayıldık.. sizi uzenlere kulağınızı tıkayın.Böyle şeyler takıp kendinizi üzmeyin.
Ben hep olumlu ve pozitif oluyorum bu yüzden sütüm ve moralim gayet iyi🤭💗💗