Kızlar ben 39+ 1 haftaligim. Halen bir belirtim yok doktor çatı muayenesi yapmadı. Burda görüyorum 36 dan sonra yapılmış hep. Yapılması şart mı değil mi acaba. Ben korkuyorum muayeneden ama dedim belki yapsa biraz açılmam olur😅doktor yapmiyor. Bir haftam kaldı inşallah kendiliğinden sancı gelir doğum kolay olur hayırlısıyla