Sevidmn
Ben soruyorum sadece öneriyoruz diyorlar
3 Ayrı doktora sordum, hepsi aynını dedi
Sadece riskli haftayı geç dedi.
Yani doğru tektir neden ıkı farklı görüşe doktorlar bile düşüyor anlamıyorum sinirlerim bozuldu artık.
Yaptırmam olmayacagı vardır bana denk gelir
Tetonozu bulurum allah korusun.
Kalakaldım. Sizin doktorunuz tam olarak ne dedi peki