Kızlar daha bir kaç gün önce acaba bende buraya güzel doğum hikayemi yazar mıyım diye düşünürken bu kadar erken olmasını hiç tahmin etmemiştim zaten şok içinde oldu herşey anlatıyorum hemen hamileliğimin başından beri tansiyonum yükseliyordu ve bu ne kadar ilaç kullansamda plasentamda çok erken kireçlenme yaptı bebeğim son 33 haftamzdan sonra yeterince beslenmemeye başladı Perşembe günü randevumuz vardı Doktorum Kan akımının dopplerin iyi olmadığını ama bizi idare edebilirse Pazartesiye kadar bekleyebilcegmzi söyledi ve yarın tekrar gelin dedi Cuma günü saat 1 de randevumuz vardı doktorum ultrasonla bakmaya başladı kalbini dinlerken kalp atışı düşük atıyordu o an Bana baktı Kübra ben seni hemen şimdi acil şekilde alıyorum dedi Doktorumda panik içindeydi bende çok korktum çünkü kalp atışını dinlerken o duyduğum ses çok fenaydı yani sonra doktorum stres yapma şimdi düzelcek o kalp atışı korkma ama almamız lazım içerde iyi değil o dedi 1 gün bile beklemek çok saçma olur bizim için dedi hemen hazırlanıp doğum haneye götürdüler beni çokkk korkuyordum bebeğime sağlıkla kavuşmak istiyordum doğumum hiç beklemedgm kadar güzel geçti epidural anestezi oldum bebeğimin ilk ağlama sesini duydum o an tarif edilemez gerçekten zaten ben korkuyla girmiştim acaba o sesi duyabilcekmiyim diye Rabbime şükürler olsun duydum 2 kilo doğdu Kızım prematüre ama kuveze girmedi sağlığı yerindeydi çok şükür doğumdayken kızlar sadece elleri dokunmaları hissediyordum korktgm kadar değildi yani midem bulanmadı baş ağrım olmadı bazı insanlarda oluyormuş sanrm benim vücudum o şekilde tepki vermedi çok şükür 1 de randevum varken bebeğim 1.35 te doğdu gerçekten istedgmz kadar planlar yapalm Hayat bize hiç beklemedgmz anda mucizeler yaratıyor Annem eve gidip valizi alıp gelene kadar ben doğum yapmştm bile Eşim kapıda bekliyordu hepimiz çok büyük şok içindeydik gerçekten hastanede 1 gün kaldık dün eve geldik ve şimdi bebeğimle yan yanayız sürekli onu izliyorum heycandan karışık anlatmş olabilrm kusura bakmayın sormak istedgnz varsa sorabilrsiniz kızlar Rabbim Herkesi Bebeğine sağ salim kavuştursun 💖🙏