gizemtsgn Merhaba güzel anneler yarın saat 1 buçukta sezeryan doğuma gireceğim ve yaklaşık 8 aydır doğum korkusu yaşıyorum ilk 1 ay yaşamadım sadece neden bilmiyorum ama çok korkuyorum aşırı vesveseliyim sürekli dilim varmıyor ama ölmekten evladımı görememek ten korkuyorum 5 sene önce erken doğum yaptım 6 aylık kızım doğdu ve 1 gün yaşadı vefat etti 5 senedir olmuyordı çocuğumuz şimdi bir mucize gibi bu kızıma hamileydim ve yarın kavuşacağız Allah’ın izniyle ama psikolojım aşırı bozuk kafayı yiyecek gibiyim bilmiyorum çok anlamsız duygular yaşıyorum korku bu ..
Gamze_cnky gizemtsgn travma kalmış yaşadığınız ağır bi durum çünkü. Ama bazı sınavlar hayatta bazen 1 keredir. Sizinki de öyle olacak inşallah 🌸 sağlıcakla kızınıza kavuşursunuz inşallah. Bence doğumdan korkmayan yok, ben de korkuyorum 🥹 ama geçecek inşallah ☘️
Hizligonzales gizemtsgn yasadiginiz aci olaydan kaynakli olmus bu sorun kendinizi rahatlatmaya calisin sadece bebeginizi ona kavusacaginiz kucaginiza alacaginiz ani dusunun Rabbim hayirli dogumlar saglikli evlatlar nasip etsin. Suan o korku biraz bende de var ama cok abartili.degil bir tane 19aylik bi oglum var dogumumda zor olmustu o yuzden bunda.bazen bende dusunuyorum korkuyorum dogum yine zor olursa bana bisey olursa evladim bensiz kalirsa diye ama hemen kendimi toparlayip dualar okuyorum o dusuncelerden cikiyorum bol bol dua edin Rabbim saglikla kavustursun ins
gizemtsgn Gamze_cnky çok zor gerçekten bogazımda düğüm dillendirmiyorum korkumu ailem eşim herkes korkumu biliyor ve beni yargılayıp kızıyor iyi düşün kötü düşünme diyor ama elimde değil namaz kılıyorum dua ediyorum ama içim patlayacak gibi bagırırcasına ağlamak istiyorum tüm duygularım bırbırıne girmiş gibi gerçekten ilk gebeliğimden kalma travmamı başka bırseymı desem ama ilk gebeliğimdede ölmekten korkmuştum aklıma gelmişti galiba bu her gebede oluyor biz çok harıkayız kadınlar çok güçlü gerçekten her zorluğu yalnız içimizde yaşıyoruz 🥹
gizemtsgn Hizligonzales Allah razı olsun gerçekten dualar olmasa çok zor tek rahatlatan şey bu Allah evladınıza sağlıklı sıhhatli analı babalı kavuştursun dizide ınsallah
gizemtsgn tugce14_ istersem yaparlar galiba gerçekten ihtiyacım var suan korkuyorum lavman yayıldı makattan acımadı 10 saniye sürdü
tugce14_ gizemtsgn eğer yapılıyorsa bizede söyleyin bende yaptırım büyük ihtimalle,kaygı azaltıcı böyle sakin sakin girmek isterim,bu arada inşallah rahat geçer doğumunuz,güzel geçerse bizimlede paylaşın tecrübelerinizi🙏
tugce14_ gizemtsgn nasılsın canım doğumdan önce konuşmuştuk bebeğine kavuştun inşallah sağlıklı bir şekilde❣️nasıl geçti doğum korkacak bişey varmıymış,heywcan için sakinleştirici yaptılar mı
gizemtsgn tugce14_ cook iyim şükür evladımda sağlıklı sadece hafif ağrılarım var oda olacak tabi korkma hiç Bir bir şekilde ve şunu söyleyim hep derlerdi bebeğini görünce korkun gidiyor gerçekten o ağlama sesi sezeryan esnasında coook harika birsey saniyede herseyi unutuyorsun hersey çok güzel çok şükür rabbim sizede sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin umarım ağrısız sızısız sağlıklı bir doğum gecirirsiniz 😍🥰🥰🥰
gizemtsgn Ecem4545 cook iyim şükür evladımda sağlıklı sadece hafif ağrılarım var oda olacak tabi korkma hiç Bir bir şekilde ve şunu söyleyim hep derlerdi bebeğini görünce korkun gidiyor gerçekten o ağlama sesi sezeryan esnasında coook harika birsey saniyede herseyi unutuyorsun hersey çok güzel çok şükür rabbim sizede sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin umarım ağrısız sızısız sağlıklı bir doğum gecirirsiniz 😍🥰🥰🥰
tugce14_ gizemtsgn çok sevindim valla sağlıklı bir şekilde evladınıza kavuşmuşsunuz❣️Bende korkuyorum ama elimde değil eminim doğduğunda boşuna korkmuşum stres yapmışım diyeceğim