bi_de_bayil_istiyosan 17 haftalık hamileyim grip oldum burnum tıkalı ve nefes alamıyorum hamileliğinde burun spreyi kullanan var mı ? ya da burun tıkanıklığına ne iyi gelir yardımcı olur musunuzz
cauuv1 bi_de_bayil_istiyosan viks sür burun deliklerinin hemen altına onu içine çek kokla burnun nefesin açılır bir de hamileler için okyanus suyu var bunu bana doktorum da demişti çok iyi geliyo
yanlisanlamaama bi_de_bayil_istiyosan okyanus suyu spreyi kullanıyorum ben açıyor, doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz genelde gebelere öneriliyor
Liliales bi_de_bayil_istiyosan nasatol deniz suyu var youtubedan uygulama videolarına bakarak kullanırsan baya etkili
Minigininannesi bi_de_bayil_istiyosan benimde öyle okyanus suyu sıkıyorum birde çok az viks sürüyorum acıliyor. Çok zor oluyor bogazim ağzım kurudu ağzımdan nefes almaktan
Yassmer Zyrtec kullan dedi doktorum ama daha baslayamadim ama korkuyorum da bişey yapmadıkça acaba daha mı ilerler diye
bi_de_bayil_istiyosan Minigininannesi evet cidden ağzımdan nefes almaktan boğazım da mahvoldu artı bide baş ağrısı çekiyorum 🤦🏻♀️
262223-- bi_de_bayil_istiyosan benim doktorum burun spreyi yazdı geçti bende hamileliğin 8.9 haftasında fena burnum tıkandı gecelerim zehirdi 2 gün kullandım iyileştim
Cansuu41 bi_de_bayil_istiyosan 4 günü geçmeyecek şekilde otrivine kullanabilirsin canım ben kullanıyorum doktorum izin verdi
bi_de_bayil_istiyosan Cansuu41 ben de bugün sordum yazdı grip oldum inşAllah geçer de 3-4 güne rahatlarım ya
262223-- bi_de_bayil_istiyosan ama çok kullanmayın geceleri sıkın gündüz bir şekilde ifade ederdiniz zaten
Feyzaclk bi_de_bayil_istiyosan ben bayadır kullanıyorum burun spreyi. Ne kadar zararlıdır bilmiyorum ama doktorum kullanabilirsin dediği için ona güvenerekten kullanıyorum yoksa nefes alamıyorum