Svd12345 Esraa79 Bnm 13+0 da kanlı akıntı gelmesi sonucu öğrendim… 10+2 kalbinin durduğunu söyledi… 19 gün karnimda taşımışım 😔
Svd12345 Esraa79 hayır ,gayet güzel geçiyordu.. nasip değilmiş. Şimdi tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum .. Allah’ım onu sağ salim sağlıklı bir şekilde kuracağıma almayı nasip etsin inşallah 🤲 tüm annelerin de🤲
Esraa79 Svd12345 amin inşallah🙏🏻 bende sizin gibiyim 1 2 ay geçsin rahatlayacağız. Ne yaparsak yapalım Allahın dediği oluyor🥹 içinizi ferah tutun, bende öyle yapmaya çalışıyorum
Svd12345 Esraa79 bn de bı iki ayın geçmesi için dau eder oldum.. Allah yardımcınız olsun 🤲. Senin ilk miydi cnm ?
Heyzilwq Esraa79 32+3 olduk bizde 🥺 bende senin gibiydim bir an önce geçsin istiyordum zaman şimdi geçti bile az kaldı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza aliriz canım 🤲🌼
Esraa79 Heyzilwq inşallah bizde sizin gibi o zamanlara geliriz sağlıkla❤️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah😍
Heyzilwq Esraa79 Her şey nasip canım bundan önce 2 düşüğüm oldu başlarda bende senin gibi çok tedirgindim çok korkuyordum her gün hastaneye gidip iyi olduğunu görmek istiyordum sonra kendi kendime hayırlısı olsun nasibimizde varsa ne olursa olsun zaten doğar dedim hala da öyle diyorum başka elimizden bir şey gelmez çünkü o yüzden kendinizi strese sokmayın bol dua edin 🌼 inşallah hepimiz bütün hamileler sağlıkla kucaklarında görür yavrularını 🤲🥰
gozgozee 10+4 olduk bizde ama bel,kalça ve ara ara kasık ağrılarım var, doktora gitsem mi diye düşünüyorum 😀
himne_ Esraa79 ben de 10. Haftadayım zaman hiç geçmiyor kontrole daha 2 hafta var 😢 kasık ağrılarınız oluyor mu sizindi de?
Esraa79 Secretmg bol sebze tüketmeye çalışıyorum. Yoğurt ve süt birde. En önemlisi bol su tabi ki günde en az 2 lt🤌🏻❤️