40+4 artık vücudumda çok yoruldu karnımı görenler çok yukarda karnn diyorlar yalancı sancılarım dışında hiçbir belirtim yok salı gününe kadar doğmazsa suni sancı alicam ve çok korkuyorum kendi sancım gelir evimde biraz beklerim diye hayal ettim hep dua edinde kendi sancım gelsin kızlar