Fbtek123 Kızlar emzirirken kahve veya vay tuketebiliyoruzmu İnternet’e tuketilmemesi gerektiği söyleniyor canim acayip kahve çekiyor
Hizligonzales Fbtek123 ben iciyordum ama surekli degil tabiki bir kere icin bi bakin bebeginiz rahatsizlaniyormu uykusu gazi.ne durumda oluyor takip edin bi sikinti yasamazsaniz ara ara icersiniz
Nurr_22_22 Fbtek123 günlük bir fincan türk kahvesi içiyorum arada gün içinde nescafe de içtiğim oluyor çayda genelde kahvaltıda bir bardak içiyorum onun ayarlamasını senin yapman gerek fazlası her zaman zararlıdır
mnli Fbtek123 ben sezeryandan sonra o kadar kahve içtim ki anestezi uzmanı önermişti zaten hastahane çantanıza da koyun diyorlar sonrasında da günde 1-2 içtim sorun olmadı şükür
Bebiskosuu Bebeğinizin büyüklüğüne bağlı olarak denenebilir bence çünkü yiyen içen hiçbi şey olmayan da oluyo çok dikkat edip bebeği çok gazlı uykusuz olan da.. yine de doktora danışmalı tabii
_brcu88_ Ben kahveyi içmiyorum ama sabah kahvaltilarini caysiz yapamıyorum 😂açık şekilde katıyorum içiyorum simdiye kadar bir problem olmadı çocuk doğduktan sonra ne olur bilemem