Kubroli 123efm- benimde yüksek seyrediyor hamilelik öncesinde de yükselirdi ilk gebeliğim doktor takıp etmemi söyledi 14 10 oluyor genel rutine binmiş gibi asla 12 8 olmuyor
123efm- Kubroli tansiyon tek basınA etken degil ödem de olması lazım aşırı şişmiştim ben bi anda 10 kilo artmıstı
Selcennnn 123efm- çok geçmiş olsun sağlıcakla kucağıniza alın inşallah ❤️ verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ☺️