EsraUlurak Merhaba hanımlar Bn 21+5 günlük hamileyim seyahat sırasında sağ kasıgımda ve karnımda agrı oldu çok şiddeti olmasa da rahatsız edici ve bebegime birşey olur die korkuyorum acaba yorgunluktanmı yoksa başka bir nedeni olabilirimi ☹
semabrcn EsraUlurak yorgunluk sancısı dinlenmeyle geçen sancıdır ama agrılar sancılar rutin ve dayanılmaz olmadıkca normal bebeğin büyümesi rahmin büyümesi hamileliğin her evresinde kasık bölgesinde sancılanma oluyo genelde
EsraUlurak semabrcn inşaah değiniz gibidir dinlenince geçecek ilk bebegşmi düşükle sonlandığı için korkuyorum ☹
Bebegim Seyahatlerde doktorlar yarım saatte 1 saatte bir dolaşın kan dolaşımı için diyolar dikkat ettiysen bunlara şiddetlide olmadıkça her zaman ağrı hissedebilirmişiz
EsraUlurak Bebegim aslında yürüdüm ama yinede ağrım oldu bu döneme kadar olmamiştı ondan tedırgın oldum 😕
Bebegim EsraUlurak Doktoruna görün canım o zaman endişeliysen bizlerin demesiyle endişen gidicek değil sonuçta biz tahmin ediyoruz için rahatlar
EsraUlurak Bebegim çok şükür kasığındaki agrım geçti karnımda arada oluyor sadece salı günü randevüm var her ihtimale karış görümcem ve ayrıntılı utrasyon zamanıymış tam onun içinde randevü aldık inşaalah herşey yolundadır 🤗❤