Melikee_demirag2165 Merhabalar benim 5 gündür adet gecikmesi oluyor henüz test yaptırmadım artı hiç belirti de yok bazı kişilerde belirti de olmuyor benim gibi olup da hamile olan oldu mu
mrsperaa Melikee_demirag2165 bende de belirti yoktu 8. Günü en sonunda gögüsüm birden taş gibi oldu test yaptığımda pozitifti 🌼
Elif-ayhann Kasıklarıma arada bir ağrı giriyordu regl ağrısı gibi değildi reglim de gecikince test yaptım ve pozitif çıkmıştı
ipekveatlas hiç belirti yoktu 5 haftalık öğrendim senin dediğin gibi test yapmamıştım. kaset teste işediğim gibi iki tane koyu çizgi belirmişti bamajmsçxcş istiyosan inşallah hamilesindir
Denizegeabioluyor Melikee_demirag2165 hafif kasik batmasi ve yerlesme kanamasi harici bi belirtim yoktu adet olcam ama olamiyorum sandim ama reglim gecip lekelenmem hala hafif kahverengi akinti olarak devam edip kanama olmayinca test yaptim ve pozitif 🤩
anapanda12 Melikee_demirag2165 ben çikolata yiyemediğimi farkettiğimde anladım adetim böyle 5 gün kadar geçmişti ve ben çikolata istemiyordum çok garip gelmişti çünkü adetten önce canavar otururdu içimde sizde sevdiğiniz veya adet döneminde tüketip şuan tüketemediğiniz bişi var mı bi düşünün derim
oznr3434 Melikee_demirag2165 belirti olması şart değil bende 4 gün gecikme sonra beta verdim 1842 çıkmıştı tek belirti ise regl olacakmışım gibi ağrı
Yaprak- Sbhtzmn bende oğlumda hiç bir belirti yaşamamıştım hatta adetim geçmiş haberim yok doktora gittiğimde 1.5 aylıktı canım
YigitPoyrazMomm Melikee_demirag2165 adetim gecikti ve uyku halsizlik yorgunluk vardı ama hiç anlamadım hamile olduğumu öğrendim gün 5+4 miniğim çok sasirmistim hiç bir belirti yaşamadım şuan 8 haftalık olduk rabbim sanada nasip etsin inşallah canım🙏
elmas34 Melikee_demirag2165 Canım benim de baş dönmesi bulantı gibi bir belirtim olmadı ama vucut ısım hasta olmadığım halde yüksekti ge göğüslerimde adet oldugum zamanın dısında bir hassaslık vardı bende öyle şüphelenip test yapmıstım ama adetten üç gün önce yaptıgım negatif cıktı adetten beş gün sonra yaptım biri tam biri silik cıktı
Aslan10 Regli günümden 7 gün önce kanama oldu şüphelenip 3 gün sonra test yaptım pozitif çıktı kan verdim hcg yüksek çıktı 3 haftalık öğrendim
kubra_almas Melikee_demirag2165 benimde hiç belirtim yok adetime daha 2 gün var test yaptım pozitif 4 hafltalık gebeyim bundan önceki 2 gebeliğimde hiç bir belirtim yoktu ama o iki bebeğimi kaybettim artık bunada bişey olmasını istemiyorum bunu kaldıramam artık dua edin