HanifeAsya Melike6060 kaçıncı haftadasınız benimde kasılmalarım 28. Haftalarda başladı 33 de sancılarım çıktı yürümek yasak bana 33 den beri evde yatıyorum
Melike6060 HanifeAsya 31. Haftadayız bazen yürürken hissediyorum karnımın kasıldığnı yürüyüş yapmasam daha mı iyi diye düşünüyorum
Zynpbal_ HanifeAsya Bende 24 den beri kasılmalarım var 31 olucam sürekli yatıyorum sancılarım çıkıyor ciğer geliştirici oldunuz mu
HanifeAsya Melike6060 doktoruna danış canım benim kasılmalarım erken başlayınca yürüyüşe izin vermedi düzenli yürüyeyim diye düşünüyordum bende bayramı geçerim duruma bakarız dedi bayramdan sonra rancılar başladı tamamen yatak istirahati verdi benim bebeğim hep baş aşağı idi 20lerde şimdi de kanalda o yüzden Rahime baskı yapıyormuş hiç bi iş yapmıyorum evde sadece yemek yerken oturuyorum suan
HanifeAsya Zynpbal_ neden ki acaba 24 de başlamış aslında kasılmaların doktorum bana riske atamayız dedi yaptılar
HanifeAsya Zynpbal_ ilk defa duyuyorum bunun neden öyle birsey varmış 28 de vurunup 37 38 de doğum yapanlar var
Zuleyhasc Bazen benim de yürürken kasılmalarım oluyor ama ben bebek bir yere toplanıyor ondan oluyor sanıyordum. Şuanda 29+2 deyiz ve nerdeyse üç dört hafta önce olmuştu ilk ve ara ara oluyor sürekli değil. Doktorum da bir şey demedi her şey yolunda gözüküyor