Kurabiyeannesi 19+4 teyim 1 haftadır göğüslerimde kaşıntı var başka bölgemde yok normal bişey mi kızlar gebelikte kaşıntıyla sıkıntı yaşayanları okumuştum içim bi tuhaf 🤤
Rfydztrk Kurabiyeannesi bende öyleyim sadece göğüslerim feci şekilde kaşınıyor ve ne yaptıysam geçmiyor 😫
262223-- Kurabiyeannesi büyük ihtimal çatlayacak gögusleriniz benimkide çok kaşınıyor meme uçlarına krem sürmeyin diğer taraflarına sürün iyi geliyor bende 20+5 oldum
ElifTzl Kurabiyeannesi Ay ben ne cektim o gogus kasintisindan uyuz gibi dolandim en son mustelanin bebe yagi iyi geldi sadece.Pehlivan gibi her seyi suruyordum daha da beter olmustu🤣