Ehfjfjcjf Merhaba hanımlar. çalışan anneyim 34 .haftada çalışamaz raporu alırsam sıkıntı olur mu illa 32 haftalıkken mi almam gerekiyor?
Eksijelibon Ehfjfjcjf 34 e kadar çalışıcaksanız 32 de çalışabilir alıp, daha sonra 34 te çalışamaz almanız gerek.
Deletedmom_51 Ehfjfjcjf 32.haftada çalışabilir raporu alacaksın ilk önce sonra 34-35-36-37 hangi haftada ayrılmak istiyorsan çalışamaz raporu alacaksın canım
Kardelenalya Kızlar bende 37 haftaya kadar çalışabilir raporu aldım iş yerime verdim şimdi 37 oldum izne çıktım iş yerine tekrardan 37 hafta çalışamaz raporu alıp iş yerine vermem gerekiyor mu iş yerine sordum onlarda birsey bilmiyor
Bbusraerr Kardelenalya Benim bildiğim 37den sonra sistem sizin direk doğum iznini başlatıyor çünkü yasal olarak 37ye kadar çalışabilirsiniz gidip rapor almanız gerekmiyor yani şuan sistemde doğum izninde görünüyorsunuz yinede internetten bi bakın derim benim bilgim bu yönde
monagra Kardelenalya evet ben de böyle yapıyorum, 32′de rapor aldım, 37′ye kadar çalışabilir raporu aldım. 37′de tekrar gidip artık çalışamaz raporu alacağım ve İK’ya vereceğim
Eylb_ Ehfjfjcjf ben 34 te almıştım çalışamaz raporunu. Ama doktorunuza söyleyin 37 değil 34e kadar çalışabilir yazsın önce, daha sonra 34te gidip çalışamaz raporu alıyorsunuz.
Ehfjfjcjf Eylb_ şuan hastanedeyim öyle birşeyin mümkün olmadığını söyledi peki 32 de çalışabilir alıp 34 de bozdurabilirmiyim dedim hayr dedi fakat 170 hattını aradığımda mümkün olduğunu soylediler
Eylb_ Ehfjfjcjf hastane sizi yanlış bilgilendirme bence ben aldım çünkü hatta ilk rapor paramı da aldım