Uygulamaya göre bugün doğurmam gerekiyor ama ben anlamadım şimdi 9 ayı geçtik anne ksrnındaki bebek kakasını yiyormuş .. ne sancım var ne açılmam daha ne kadar bekleyeceğim yavvv kız bebekler hani erken geliyordu 😁 bian önce doğurmak istiyorum yüküm iyice ağırlaştı yani