Transfer gününden sonra aslında tutunma gününü bilmediğimiz için değişik değer olabiliyor. Benimde transfer sonrası 10.gunde 63 çıkmıştı doktorum Gayet iyi dedi. 4 gün sonra 468 çıktı başardın dedi yarın kontrol var hcg bakilacak inşallah kese görürüm. Dış gebelikten kokuyorum