Ece_burhan Bebegim temmuz sonu gibi olcak allahin izniyle 2 tane 5li hastahane takimi koyucam 1 tane penye battaniye koyucam 2 de olabilir nohut battaniyeye alsam mi bilemedim muglada yasjyoruz ve buralar sicak oluyor gerek var mi nohut batyaniyeye
Fatmabltc Ece_burhan kaç haftalıksn canım benimde aynı temmuz sonu gözüküyor 28+0 ben oğlumda 30 temmuz buda ayni olcak galiba kalın koy cnku yenidoğan çok üşüyor
Yoncaburak Ece_burhan benimde temmuzda insallah daha çanta hazırlamadım ama bende 10 lu hastane cıkısı aldım birde isimli yaptırdım kendıme pijama takımı aldım hediyelıklerımı yaptırıyorum yavaş yavaş 🥰
Yoncaburak symag hedıyelıklerımı yaptırdım kız bebek olduğu için saten toka yaptırdım kolonya şişesi yaptırdım çikolata yaptırdım
femme symag merhaba bizim de erkek 18 temmuz dogumum insallah . Bende hediyelik istiyorum ama magnet falan çok yapılıyor ne yapicam ben karar veremedim