Bugün tam 38 haftalık olduk ve artık içim içime sığmıyor ya çok heyecanlıyım sağ sağlim bebeğime kavuşmak istiyorum artık ✨🤲🏻 Allah nasip ederse yarın doğumum belli olacak sezeryan mı normal mi diye onun içinde ağrı bir heyecan basıyor 🤭 şuanlık iyiyiz allaha hamdolsun ama biraz bazen kasılmalarım bacak kramplarım oluyor haliyle ağırlaştık artık bide sol tarafıma uyuyorum hep sol tarafım çok ağrıyor ya bide göğsü ağrayan var mı ? Benim omuzumda göğsümün Altında bir ağrı var birde içimden bir ses normal doğum olacakmış gibi hissediyorum hep normal doğum görüyorum ablamda normal doğum görmüş rüyasın da ama tabi herşeyin hayırlısı normal olursa nasıl doğururum ki diyorum 🥹 sezeryan biraz kolayıma geliyor sonra sacmalama kızım 7 kat kesiyorlar diyorum ama bilmiyorum ne olacak ikisi için hangisi hayırlısıysa o olsun kızım sağlıkla kucağımıza gelsin de doktorun verdiği tarihe göre 11-12 Mayıs sezeryan normal doğum olursa 20 mayısa kadar bekleriz bebiş gelmezse suni sancı ile doğum gerçekleşir dedi bakalım hayırlısı 🤲🏻