Kızlar 8. Haftama girmek üzereyim. Geçen haftalarda göğüslerimde ağrı, hassasiyet vardı. Sanki biraz azaldı gibi sürekli kendimi yokluyorum. Daha önce iki düşüğüm oldu kalp atışı durduğu için. Şimdi belirtiler olmayınca hep olumsuzluk varmış gibi korkuyorum🥺