symag benimki sadece tavsiye 30 yaşındayım hamilelik de geçirdim yine hamileyim, hamileliğin tadını çıkarmak varken hanımların bunlara takılıp hamileliğinin ağzından burnundan gelmemesi adına söylüyorum yaptıran elbet yaptırsın ancak önermiyorum insanın psikolojisini alt üst eden bir mevzu