Attoya Kızlar yaşayan var mı yoksa zehirlendim mi dün akşamdan beri ne yesem kusuyorum ve hiç geçmiyor bulantım. Hafif de bi mi mide ağrım var. 7+5
xbebegimx Attoya ilk zamanlar hep oyle oluyor bnde hep zehirlendim sanrdim oyle bi istifar ederdm ki 🥺 simdi cok kusma yok ama bulantilar hat safhada insallah bian once gecer
Attoya 12345ipek şimdi iyi misiniz? Benim bulantılarım 6.haftada başladı ama hafif hafiti kusturmuyordu. Dün akşamdan beri öldüm. Su dahi içemiyorum. Seruma gidelim dedik. Oğlumdayken hiç böyle olmamıştım
12345ipek Attoya şuan yine bi halsizlik var ama daha kusmalarım başlamadı bende dört aylık olana kadar oluyor bütün hamilelikler aynı geçmiyor maalesef
PrensesAnnesi- Benim de çok bulantım var kusturmuyor ama kendimi çok kötü hissediyorum bir yaşında bebişim de var ne yana düşeceğimi şaşırmış durumdayım 🥱
Attoya PrensesAnnesi- kaç haftalık canım, ilk hamileliüimde hiç kudmamıştım çok zorlandım 2 yaşında oğlum var benim de
xbebegimx Attoya bi kere cok fena olmustm o zaman yaptirdim 2 gun iyidim simdi hap kullaniyorum yeniden prilam size de verdi mi doktor