Hamileliğimin 2. ayından itibaren bio oil çatlak yağı kullandım aslında her gün sürmek gerekiyor ama ben gün aşırı sürdüm veya unuttuğum günler de oldu. Çatlak hiç oluşmaz diye bir şey yok ama ciddi derecede oluşmasını önledi. Bacağın üst kısımları, bacak içleri, bel, bel yanları da önemli ben bacağımın üst kısmına sürmemişim sadece oralarda çok fazla çatlak var. Bio oil ve soğum sıkım %100 hindistan cenizi yağı sürüyorum gratisten almıştım. Bio oil küçük boyunu almama rağmen hala bitmedi 9. aydayım