2023_Aylin Selam kızlar bu gün uyandımda bacamın çok kötü ağrıdînı gördüm yataktan ağlaya ağlaya kalktım resmen bacak arısından sonra biraz evde yürüdüm sol bacamda uyuşdu resmen sizce doğum belirtisimi? Kasımada bıçak saplanîyor sanki
4521 2023_Aylin bende 35+4 oldum ve bende sol kasık ağrısı haftalar önce başladı ve bende yataktan kalkıp iki adım atana kadar çok kötü oluyorum bugünde sağ bacağıma kramp girdi ve ilk defa bu kadar uzun süre boyunca kramp gördüm doğum belirtisi değildir kalsiyum magnezyum eksikliğinden dolayı Allah yardımcımız olsun
PrensesAnnesi- 2023_Aylin yok canım değil sancın geldiği an anlarsın zaten karnını saran bi ağrı o . Ama o krampları ilk gebeliğimde o kadar kötü yaşadım ki bacaklarım belim kopuyordu ağrıdan Allah bi avazda kurtarsın inşallah 💐
Tusemciiim Humzee16 Evet magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor ne kadar içsekte ilacını yinede yapıyor bacakta uyuşma kramp kasılma vs 😏