Sedaergn
Merhaba kızlar 31+4 günlük hamileyim. Hanile kalmadan önce anksiyetem için ilaç kullanıyordm hamile olunca bıraktım. Biraz tedirgin bir hamilelik geçirsem anksiyete konusunda daha rahattım atak da geçirmemiştim. Şimdi artık kendimi çok iyi hissetmiyorum. Akşamları özellikle.
Bu durumu yaşayanlarınız varmı yardımcı olurmusunuz?
Ugurbocegi
Olmazmi gunlerdir uyku uyumuyorum korkulardan, bu ara dis etlerim kaniyo topak seklinde herkes hamilelikten desede korkuyorum
dishonest
Ben de hamile kaldığımdan beri atağım olmadı. Aslında ben hamile kalmadan önce atağa sebep olan şeylerden uzaklaşmıştım ondan beri olmuyor. Arada geleceğini hissediyorum ve hemen kendi dikkatimi başka bir şeye veriyorum. Ben annem hamileyken yaşadığı sıkıntılardan dolayı yıllardır psikolojisi bozuk ilaç kullanan biriyim bebeğim yaşamasın diye çabalıyorum. Çok şükür başardım şu ana kadar inşallah böyle devam eder.