Kızlar merhaba ben e bebekten 26 Nisan da Alışveriş yaptım bebek arabası ana kucağı aldım. 27 Nisan da yola çıktı diye mesaj geldi . 29 nisanda da teslimat tarihi gözüküyor. Bugün 7 Mayıs oldu hala kargom gelmedi . İletişime geçtim e bebekle bu konuyla ilgilenip tarafınıza dönüş yapılacaktır denildi ama hiç bi Şekilde dönüş yapılmadı . Ben şimdi ne yapmalıyım