Kalbiimde2can Bizde 26+5 olduk 🧿💙 Ilk oglumdada hastane cikisi götürmemistim Simdide ekstra almaya niyetim yok normal kiyafetlerinden götürürüm yeterli 🤭
Esoo0698 Omermomm_ Benim akrabam doğum yaptı ondan biliyorum bi tane takım götürdüm onuda doğumda giydirmiş doktorlar odaya gelince zıbın giydirdim dedi
Esoo0698 Koalammm Doğunca giydiriyolarmış benim akrabam odaya çıkınca zıbın giydirdim dedi doktorlar giydirebilirsin demiş