Ben erken yaptırdım 18. Haftada bizde de uyuşmazlık vardı bir de 8 haftalık bir düşüğüm var tek yumurta ikizi beyefendiler kanamaya sebep olunca doktor yapalım dedi sonra kanama durdu şimdi 21. Haftadayız elhamdülillah eğer bebek ile de uyuşmazlık varsa bir ay arayla yine yapılabilir dedi doktor