Gunesdeniz 26+5 haftalık hamileyim dün ağda yapmaya gittim canım çok yandı dün bugün akıntıya karışık kanamam oldu böyle bu durum taşıyan oldu mu bebeğimde haraket ediyor şuan sizde acile gitmem gerekir mi
Elif3333 Gunesdeniz sorman hata canım arkadaşım hemen doktoruna haber ver acile git. Kasılma yaşamış olabilirsin önlemini alırlar
Dilara012 Gunesdeniz aynı şeyi dün yasadım benim de akıntıda hafif pembemsi leke oldu az birseydi ama kasıgım da ağrıyınca gittim herhangi birsey yok dediler acilde bebek gayet iyi takip et doktoruna git dedi çarsamba randevum var direk gidicem bende 25+3 üm
Gunesdeniz Esrafatih01 evet gittim Bi sıkıntı gözükmüyor ama suyun sınırda dedi dikt etmelisin suyun gelirse hemen geliyorsun dedi
Gunesdeniz Dilara012 geçmiş olsun RABBİM sağlıklı bir şekilde kucağımıza almaya nasip etsin inşallah kanaman bitti mi peki