Kızlar öncelikle 36+5 haftalik hamileyim.Dün geceden beri adet sancisi gibi sancim var aşırı rahatsız ediyor.Kendimi endişelendirmek istemiyorum.Hareket halinde bacak aramda ağrı kasılma hissediyorum bir haftadirda. Azönce takip edeyim dedim iki hafif yuksek sanci arasi 10-15 dk falandi.Bu neyin belirtisi olabilir.İnternette arastirdim doğum sancisi olarak elle tutulur birseyde göremedim.