Kızlar merhaba, bugüne kadar doğum hikayelerini okuduğum sizlerle, kendi doğum hikayemi paylaşmak banada nasip oldu. Umarım doğum yapacak arkadaşlara moral olur. ☺️
Öncelikle 25 nisan günü nişanım geldi, yalancı sancılarım çok vardı ama bir türlü doğumum başlamadı. 5 mayıs sabah saat 04:00 suyumun gelmesiyle uyandım, ama benim ki yarım bardak falan değil baya bi sürahi gitti 😄 biraz evde sancı çekeyim dedim saat 06:00 da düzenli sancılarım başladı. Saat 07:30 da artık çok yoğunlaştı ve hastaneye gittim. Açılma muaynesinde 1 parmak açılmam olduğu söylendi yatışım verildi doğumhaneye çıktım. Suni sancı verildi ve saat 14:00 a kadar böyle devam etti. Ne yalan söyleyeyim çok zordu. Artık sancılar çok sıklaşmıştı ve zorluyordu ben hüngür hüngür ağlıyorum. Ailemide 2 saatte bir 10 dakika görüş alanında görüyorum iyice kötü oldum. Ve epidural istedim. 14:30 da epidural takıldı sancımı ağrımı hissediyordum ama daha hafifti dayanabiliyordum. Saat 16:00 da tam açıklığa ulaştım tabi bu esnaya kadar odaya gelen gelene kurcalıyor herkes 😄 bebeğim bir türlü başını sokmadı kanala tam açık halimle çömel kalk yaparak saat 18:30 a kadar uğraştım ama yok. Artık başlamak zorundayız dediler ve iki erkek üç kadın olmak üzere doktor ve ebeler çatala alıp doğumumu başlattılar. Erkekler karnımdan bastırdı kadınlarda elleriyle vajinamı açıp bebeğe yol verdi. Bende sancım geldikçe ıkındım ve ıkınmak gerçekten çok önemli. Benim doğumum çok zor olmasına ramen ben çok iyi ıkındım. Ve 18:55 de bebişim kucağımdaydı ☺️ O an her şey bitti ne sancı ne ağrı hiçbir şey kalmadı ☺️ 3.370 gram 51 cm küçük bir oğlum oldu ☺️ Dikişlerim 1.5 saat sürdü. Şuanda iki günlük anneyim sadece dikişlerimde ağrı var onun dışında bomba gibiyim 😄 doğumhaneden güle oynaya çıktım 😄 benim hikayem böyleydi kızlar umarım size biraz umut olur Allah herkese kolay doğum nasip etsin ☺️❤️