Beyhanturgut Kizlar kontrolüm vardı haftaya cuma en geç pazartesi alırım dedi sizce cuma eşyalarımı da goturmeli miyim cuma alır mı aç mı gitmeliyim bilemedim 🙂
beyzacmvrc Beyhanturgut normal doğum olcaksa aç gitmene gerek yok da eğer evin uzaksa hazırlıklı git arabaniz varsa arabaya koyup arabada da birakabilirsin eşyaları. Ama sondakika sezeryana bile dönebilir o yüzden aç gitsende garanti olur