Kahvaltıda yumurta sayısını ikiye çıkardım. Biraz badem birazda ceviz ekledim. Avakado hamilelikten önce sıkça tüketiyorum ama şuan tiksindimm yiyemiyorum. Sebze kırmızı et karışık gidiyorum diğer öğünlerde. Tavuk normalde de pek yemiyordum şimdi hiç yemiyorum. Balık mevsimi geçtiği için tüketmeyi bıraktım. Taze balığa ulaşmak guclesti havalar isindigindan dolayı. İlk başlarda canım cips kızartma tarzı şeyler çekiyordu. O istek geçti gibi yemiyorum abur cubur kola vs. 11+0 bebeğim bugün itibariyle. 52 kilodan 54 çıktım ama bunu biraz karın siskinligiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Çünkü hem demir ilacı hemde gebeliğin kendisi metabolizmayı yavaşlatıyor. Haliyle kabızlıkta kaçınılmaz oluyor. 😬😬😬