B_lgeee Güzel annusler sizde durumlar nasıl sezeryan olma ihtimalim olduğu için bnm son 10 haftam ya sizler 😌
Esra_0023 dilay_06 İlk gebeliğim oldu için normal istiyorum ama bakalım normal mi sezaryen mı olucak bilmiyorum henüz belli değil haziran sonu da olabilir temmuz da son adet tarihine göre sağlık ocağındaki doktorum öyle dedi ama hayırlısı