busramom0010 benim oglusta çok nazlı dün detaylı vardı 3 kere girdim doktor yanına yüz üstü kapaklanmis secdeye yatar gibi yok bir türlü göstermedi. Doktorum cok ugrasti 2 saat hastanede kaldık yürüdüm, tatlı yedim, kaç kişi dürttük yok el hareketi yapıyor kapıyor yüzünü 😁