momyseker Sezaryen olacağım için aslında 80 günden az kaldı ama programa göre son 99 🥰🥹 bu postu açanları gördükçe bende hevesleniyordum. Adettendir hatıra kalsın bizim de son 99 postumuz olsun dedim 👼🏻👼🏻👼🏻
AdaKaranfili momyseker 99 dan sonrası uçuyor adeta.😂 Bizde son 22 diyor.ama erkən bekliyoruz 😊11-12 gün sonra gelsin inşallah.🤲😊
momyseker Gizemmiray35 Doktorum eğer ciğerleri doğmak için hazırsa 24 Temmuzda alırız dedi. Bakalım inşallah 🥰