Eminecakirkoca Etkinmhmt Cgdm07 Medstar topçular Nilsem hanıma gidiyorum bir ay önce doğum ücretini sorduğumda 9.500 fakat haziranda zam gelecek dediler
Tugceleventsoy Cgdm07 Medstar:13.500 Vitali:8500 Termosos hast.:8000(şirket anlaşmanız varsa %20 anlaşmayla 6400 e geliyor)
Cgdm07 Gunayfatma20 bende normalde vitalede olucaktim ama doktor topçulara geciyomus o yüzden soruyim dedim
dh160 Medstar yıldız Hastanesi 11.500 dedi takipli hasta olduğum için takibiniz başka hastanede olsaydı 3 bin fazla olacaktı dediler
dh160 Cgdm07 Koray duman’a gidiyordum ben çok memnundum ama doğum ücreti çok fazla olunca tıp fakültesinde doğum yapmaya karar verdim oradan da takibin vardı
dh160 Busis0403 eğitim araştırmanin ebelerinin kotu davrandığını duydum kişiden kişiye değişir deneyim mutlaka ama tıptan memnunum şimdilik nst de falan hemşireler çok tatlı ilgililer muayenede de aynı şekilde tüm sorularıma cevap veriyorlar
Busis0403 dh160 benım gırdıgımde hep degısıyor ve asıstanlar bakıyor sanırım cok ıyı gelmedi bana ama egıtımde o kadae ıyı degil
Behice2607 Cgdm07 Merhabalar vitalede doğum yaptınız sanırım hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün esra ünaldan memnun kaldınız mı acaba