1H1Smomyloading Kızlar ben boş gebelik düşüğü yaptım 28 nişanda kanamam başladı ama ben 1 Mayıs gecesi düşük yaptım size sorum şimdi ben kanama günümü nasıl hesaplıycam düşük yaptığım tarihten bu yana mı yoksa 28 nisandan bu yana mı kanama günümü belirliycem?
1H1Smomyloading Zeynoym yanlış sordum sanırım düşük kanaması şuan yaşadığım onu biliyorum adet için sormadım doktora gitttiğimde doktora düşük kanamam 28 nisanda mı başladı diycem yoksa 1 Mayıs gecesi düşük oldu 1 Mayıs mı diycem onu sormak istemiştim
Mavinin_kadini 1H1Smomyloading kanaman ne zaman başladıysa onu söyle ancak düşüğü de hangi tarihte yaptıysan belirt.