Irmakozcan bizde 23 haftalığız benımde 1 haftadır kanıyo kontrol ümüz vardı bugün doktoruma söyledim çok degılse sorun yok ama çok olursa nefrolojıye yollarım dedi birde kanayınca tansiyonunu ölç dedi yüksek olursa sıkıntı olur dedi ama benımkı hep düşük kanama sebebıde hamıleyken kılcal damarlar sısıyomus en ufak bı şey de kanayanımızı dedi 🌸