KbraKirazl
ilk doğumumu araştırma hastanesinde yaptım .ne mutlu ki normal doğumla sağlıklı bir bebeğim oldu fakat bazı şeylerden memnun kalmadım mesela odaların durumları hem kalabalık hem hijyenik değil yataklarda yastık nevresim vs hiç bir eşy yok üstüne üstelik bir şey talep ettiğinizde adamı dövmekten beter eden personel ve dahası .fakat doğumhane temizdi o konuda bir şey diyemem bir de bebeği koydukları puset leş gibiydi yazık günah küçücük bebek annem de dikkat etmemiş görünce sinir olup sildim kullandığımız tuvalet cabası . bu kez özel bir hastane doktoruna muayene oluyorum memnunum fakat orada da aklımı kurcalayan çok büyük bir hastane değil gece gitsem veya haftasonu ilgilenen olur mu ebeleri ne kadar tecrübeli? ihtisas hastanesi ebelerine çok tecrübeli diyorlar zaten normal doğumda işimiz ebeyle hatta kendimizle . bir de sancımı evde çekmek istiyorum son anda gitmek istiyorum daha az stres olmak için .tek derdim sağlıklı bir doğum acısnı ,sancısını çekerim .herkese sevgiler kolay gele