Bişey sorabilir miyim bi konuda kafam çok karışık şimdi yumurtlama günü korunmasız ilskim oldu ama yumurtlama öncesine kadar korunuyorduk yani yumurtlama günü ve sonrası hiç korunmadım ve genelde önerilen gebelik ihtimalini arttıran yumurtlamadan 3 4 gün önce korunmasız ilişkiye başlamak ama dediğim gibi ben de öyle olmadı tam yumurtlama günü korunmayı bıraktım sizce bu durumda gebelik mümkün mü olabilir mi acaba