Meyra32 Merhabalar Şekerim yüksek çıktı doktrum dahiliyeye yönlendirdi 1hafta yememe dikkat ederek ölçüm yaptım dahiliyeye gittim sabah açlık 90 110 arası tokluklarda 160 200arası oluyordu hap verdi ama diaformin aklıma takıldı hiç duymadım kullanan varmı