seyma3737 Hayırlı geceler 2 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Ara ara karın ağrılarım oluyor bazen şiddetli bazen hafif sanki regl sancısı gibi doktor normal dedi ama içime kurt düştü sizde de böyle oluyor muydu?
Tugbavepamuguuu seyma3737 2 haftalık çok erken öğrenmişsiniz ben öğrendiğimde 6haftalıktık neredeyse ve aşırı derecede kasık ağrılarım vardı şiddetli regl sancıları gibiydi bir anda kramplar giriyordu ben regl olcam sanıyordum ama hamileymişim şükür 10.haftaya kadar devam etti 13 haftalığız ara ara hala devam ediyor
Mavinin_kadini seyma3737 ohoo daha yolun başındasın tabiki normal. Kasık ağrın bel ağrın olcak. Pelvik kemiğin ağrıyacak. Bebek büyüdükçe kaslar rahim gerilcek onun ağrısı. 😅 bende öyleydim takıntılıydım en son bacağıma vuran ağrıdan sonra kestim takmayı. Bu arasa her hamilelik bir değil☺️
sehrengiz_8 seyma3737 iki haftalık bir gebelik mi sat tarihiniz nedir? Doktorlara göre iki haftalık gebelik yumurta oluşum sürecinde siz dört haftalık olabilir misiniz
seyma3737 sehrengiz_8 bilmiyorum ki 2 hafta sonra kontrolüm var başka doktora gideceğim bakalım o ne diyecek