anneligedair 5 dakika da bir sancı oluyor belimde kasıklarımda ve dayanılacak gibi değil istemsiz bağırasım geliyor
HumaBetul342 anneligedair düzenli ise ve aralarındaki süre gittikçe azaliyorsa doğum sancısı Acil hastaneye gitmenize fayda var
efesbry anneligedair benim de çok az bi ağrım var karnımda ve belimde. Bir de tuvalete gitme isteği 😔 normal mi bilemedim
-Bal123- efesbry her insanın acı eşiği farklıdır belki sen en fazla bu kadar hissediyosundur düzenli olduğu sürece doğum başlamış demektir
efesbry -Bal123- yok düzenli değil ama 2 saat öncesi nişanım geldi şuanda çok rahatım ama ağrılarım geçti anlamıyorum sabahı bekliyorum
Ikioglusannesi efesbry nişanın geldiğine göre ve bahsettigin gibi sancilarin olduğuna göre doğumun başladı sayılır. Şu anlık acilman durmuştur o yüzden ağrın yoktur ama sen yinede bugün bi hastaneye git.
efesbry Ikioglusannesi kanamam devam ediyor muhtemelen doğum başladı gidecem birazdan hazırlanıyorum 🌿🥺