Beyicee benimde ilk gebeligimde aşağıda idi yani bebeğin eşi dedikleri plesanta bazen sağ sol üst yada aşağıda olabiliuor bu normal fakat aşağıda olduğu zaman ağır iş yaptiginizda koltuk çekme ağır kaldırma vs. kanama olabiliyor benim olmuştu doktor hareketlerimi kisitladi o yüzden ama benim 13 haftalık başlamıştı kanamam olunca anlaşıldı zmnla plesanta yer degistiyor benim yukarı çıkmıştı zmnla birde doğuma yakin ölçüyor doktor yeteri kadar çıkmış mi normal doğuma engel olabilir sadece ama benim çıktığı için normal doğurdum daha sende basindasin doğuma çok var yukarı çıkar doğuma kadar kızım şimdi 3 buçuk yaşında herşey yolunda darısı sana inşallah çok dert etme ama dikkat et ağır bişe yapma bir süre