Beyicee Merhaba kızlar 22 + 2 Haftadayım sırt agrım çok var ne yatabiliyorum ne kalkabılıyorum ne oturabılıyorum böyle yanlara dogru birden vurup gecıyor böyle olan varmı önerileriniz nedir
TomrisHanim Beyicee bende öyle oluyorum arada ya tutuyor çok ayakta durunca eşim sırtımı ovunca geçiyor zor bel ağrısı
TomrisHanim Beyicee doğana kadar böyle acı çekeceğiz sanırım bilmiyorum Dr belki krem falan verir bengay var böyle ağrılara iyi geliyor demem lazım kullanmam olur mu diye