Alevguler_1 elbise almadm lohusa takımı aldım ben içi pijamalı sabahlikli olandan
Bı tane pijabox sayfasından birini dolaptan aldm sıfır oda mağaza kapatmis satış yapiyodu. İkiside sabahlikli takım biri nin içi kısa kollu biri uzun
Sabahlikli rahat olur diye düşündüm
Elbise konusunu bilemicem aslında normal doğum yapacaklar için elbise daha çok öneriliyor ama almadm ben gerek olurmu blmem