Aysedemirr
3 defa gittim şehir Hastanesi’ne Arzu yavuza gitmiştim ilk hayet tatlı dilli hoş bir doktor benide kendiisi muayene etti. Normalde konak hastanesinde takipliyim Firdevs hanıma memnunuz da, tahliller için devlete gittim en son şeker yüklemesi için randevu alıp gittim arzu hanıma bulamadım Funda Demirel’e gittim oda iyi sakindi. Şimdiye kadar terslenmedim bir sorun da yaşamadım şehir Hastanesinde ama biz eşimle bebeğimizi görelim daha fazla bilgi edinelim diye özele gidiyoruz malum devlette eşleri almıyorlar bebeği göstermiyorlar kilosu boyu vs açıklama yok kendileri bakıp varsa bişey söylüyor yoksa normal diyip bırakıyor.
Ama doğumumu bende şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum kesinlikle. Okuudm da yorumları doğum için kötü birşey yazan olmamış, memnun kalanların olduğuda söylenmiş.