ElifAltinisik Kızlar ikizlere hamileyim hastanede yanımda annemle eşim kalsa yeterli olur mu sizce yoksa bir kişi daha olmalı mı
Flowers88 ElifAltinisik yeterli olur tabiki fazla kişiye gerek yok karmaşa olur hatta eşini gece eve de gönderebilirsin dinlenmesi için sabah tekrar gelir ben öyle yapmayı düşünüyorum
hunilimom ElifAltinisik yeter tabi kız çok da kalabalık iyi değil sen daha çok stres olabilirsin annen yeter eşin de sana destek olur